Senaste scrappade

Jag har äntligen fått tummen ur och scrappat lite. Det blev ganska många sidor till Emmy och 2 till Kent-Jesus (som är arbetsnamnet på bebisen! ;-)) Idag är det dags för ett besök hos barnmorskan. Jag har inte varit där sedan i början av november så det ska bli ganska skönt att få lite bekräftelse på att allt är som det ska.


Det är så bekvämt att scrappa i 8- formatet. Det tar inte så lång tid, man kan använda spillbitar och fotot passar fint in. I like!






Den här bilden är så härlig!


En första LO till babyalbumet. Rubriken heter " Ett plus på stickan och ett plus i livet"



Ultraljudsbilen måste ju såklart scrappas. Jag har scannat in bilden och sedan skrivit ut på fotopapper för att det ska bli lite större. Vi fick med oss två bilder hem, men den här var den klart bästa. Den andra var mycket mer otydlig.

Det snöar utanför fönstren igen, jisses, när ska detta sluta? Jag längtar efter våren nu!


Kommentarer
Postat av: Lina

Grymt kreativ som vanligt när du väl finner tiden! Snygga LOs allihop!

2010-03-04 @ 15:31:23
URL: http://liolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0