Long time, no seen

Jisses va länge sedan jag bloggade. Har haft väldigt mycket just nu så bloggandet har kommit neråt på priolistan.
Har inte hunnit skapa säkert mycket heller. Har mest virkat sista tiden, måste visa kort på det. Har gjort prinsesstårta och en massa kakor, bullar, maränger som ska ges till Emmy på hennes 2-årsdag nästa vecka.

Idag har jag varit på Rekordträffen, väldigt trevligt! Jag blev väldigt inspirerad och fick gjort massor. Nu gäller det att hålla kvar vid detta och skapa lite mer samt ta kort på det och visa!

Fick dessutom ett riktigt trevligt DT-paket så det kommer bli mycket att visa under hösten. Det var Arkivet och Scrapperiet som anordnade träffen och det var väldigt bra. Det enda jobbiga var att det var extremt varmt inne i lokalen där vi satt när solen låg på. Det var nästan olidligt ett tag, men man ville så gärna scrappa på och göra klart till de olika utmaningarna. Det var sex olika, ganska så enkla utmaningar så att alla kunde vara med. Jag lämnade in en LO och ett kort till varje utmaning. Det lottades fram vinnare och jag vann en gång. Det var några papper och 2 band. Lina vann också en gång och hon vann en biljett till mässan senare i höst, det var en bra vinst!

Imorgon har jag inget inplanerat så jag hoppas på att hitta lite kraft till att städa upp och sortera i vårt hem. Det är väldigt svårt att hitta energi till det när det är så mycket annat som man skulle vilja göra.
Avslutar med några bilder från sommarlägret i somras för att komma ihåg hur gott det var med sommar och få tillbaka lite sommarledig känsla!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0