Senaste bloggningen från Arkivet

Idag ligger mina senaste kort ute som jag har gjort för Arkivet
Har ni kommit igång med julkortstillverkningen ännu? Kan tänka mig att några nästan är klara och andra har många mysiga stunder kvar att skapa årets kort. Här får ni lite inspiration till era julkort.


Papper från Inkido och stämpel från Liten Tingla. Stjärnan från Maya Road. I mitt nästa
inlägg ska jag berätta hur jag har gjort för att få stjärnan så glittrig.



Papper från Inkido. Texten Merry Christmas är från Quickutz, från förrra årets julpaket.
Väldigt enkelt att stansa ut och bara sätta på kortet. Ser snyggt ut utan särskilt stor ansträngning.
Ett lite enklare kort, men ibland kan det vara det bästa!


Snygga dubbelsidiga lite billigare julpapper. De heter som de nordiska huvudstäderna och finns i webshopen.
Decembertagen från Maya Road. God Jul är ett QK-alfabet.


Papper från samma tillverkare som i förra kortet. Allt material finns på Arkivet.
Man får mycket julkänsla med den craftfärgade cardstocken!

Gjorde ett helt gäng med julkort igår, får se om jag får tummen ur och laddar upp dem snart.
vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0