Hjulet snurrar på

Det känns som att det bara är måndag och fredag hela tiden. Veckorna går så otroligt fort.
Det är mycket på jobbet, mycket med alla scouter och dessutom ska jag hinna med att träna och spela matcher. Det blir tyvärr inte så mycket tid för att skapa även om jag skulle vilja. Det är alltför lätt att hamna framför datorn istället. Nästa helg är det dags för mässa här i Göteborg igen. http://www.stampelochscrapmassan.se/
Det är alltid roligt och man brukar bli väldigt inspirerad. Jag har en hel del att skapa för Arkivet just nu också så jag borde verkligen sätta mig och komma igång. Kanske ska försöka få till lite tid imorgon?

Nu är jag och Kim uppe i Bovallstrand. Vi har Emmy med oss, väldigt mysigt! Hon pratar hela tiden och frågar, undrar, påpekar. Underbart! Jag hoppas på att hon sover ett tag imorgon, men det är väl en önskedröm!
Ska försöka ta några fina höstbilder med Emmy så att jag har några fina bilder att scrappa. Fint väder önskas!

Återkommer när jag har skapat mer! Så länge hänvisar jag er till Arkivets blogg där de duktiga DT-tjejerna skapar för glatta livet! http://arkivet.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0