Trist väder

Sicket himla trist väder det har varit idag. Vad passar bättre än att pigga upp sig med att åka till Bovallstrand? ;-)
Martin och Emmy följde med oss. Tyvärr var det nästan lite för tråkigt väder, Det låg en hel del snö uppåt, men det var som slush puppie och man blev genomblöt. Vi tog en hel del foton iallafall.

Man kan tydligt se att hängrännorna inte gör sitt jobb. Det blir blött upp på grunden för att det skvätter upp. Det måste åtgärdas snarast.

Det lilla garaget som står där man parkerar. Det kanske får plats med min C1:a ;-)


Baksidan av huset och ingången. Det lilla huset trodde jag var ett hönshus, men jag insåg idag att det nog bara var ett vanligt förråd.



Kanske att det kan bli en liten gäststuga, eller ved? :-)


Utedasset. Jag kollade aldrig in det när vi var där sist. Det är ju verkligen nergånget, men jag blev lite smått överraskad av färgen inuti


Heja Sverige!!


Utsikt från platån som ligger högst upp på tomten.

Väl påpälsade, ändå var det kallt.

Jag har gjort en LO om vad E
mmy tyckte var roligast med dagen

När vi lekte Tittut i bilen! Papper från OA och America Crafts. Stjärnan är en ny stämpel från Arkivet.

Har även varit på trevlig tjejmiddag idag. Vi försöker få till det med jämna mellanrum, men nu var det ett bra tag sedan, Emmelie hade lagat väldigt god mat, som alltid.
Inte supersugen på att gå till jobbet imorgon, jag hade gärna varit ledig en dag till.
Glöm inte kolla in Arkivets blogg imorgon! http://arkivetdesign,blogg.se
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0