Mässhelg

I helgen är det mässa och det ser jag fram emot mycket! Jag ska hjälpa Arkivet lite på lördag morgon med att packa upp varor och sedan ska jag gå där inne ett tag. Har egentligen inte några planer på vad jag ska köpa. Jag får se lite vad det blir. Säkert ett helt gäng med papper och jag hoppas på lite billiga dekorationer. Kanske ska jag hitta ett billigt album för det börjar bli dags att starta ett album för nya huset! Vi har fått klart med allting nu!

Detta är ett kort som Kim tog när vi var där för en vecka sedan. Visst är det fint! ;-)
Det är mycket att göra med det.

Vardagsrummet med havsutsikt. Tanken är väl att ha ett fönster till så att det kommer in mer ljus.

En hederlig gammal vedspis i köket. Det finns inga vitvaror överhuvudtaget. Dessutom finns det inget avlopp, men det har vi tänkt att åtgärda det första vi gör. Det fanns möjlighet till att koppla på sig på det kommunala avloppet.

Tomten på baksidan. Den är i olika platåer och vi har tänkt att bygga ett trädäck högst upp med utsikt över havet!

Ikväll blir en lugn härlig helg men räkor och Let´s Dance! Jag har fredagsstädat lite nu och fixat lite i köket.

Lite vårkänsla även om ljuset ser rätt så trist ut.

Vi kanske ses imorgon på mässan?
Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: ida

Nice, det kommer verkligen att bli toppenfint i huset! Och skönt med lite triangaköksträning i början:) Jisses vad du har scrappat, har scrollat mig neråt! Och det är en helt ny vokabulär, LO?!? I'm lost... Kram ida

2009-03-07 @ 19:43:18
Postat av: Maria

Grattis till huset! Det kommer bli kanonfint! Vilka fina saker du köpte på mässan. Själv har jag tillbringat helgen i Köpenhamn.

2009-03-08 @ 17:57:42
URL: http://mariassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0