Mässan

Härligt med  mässa, men man blir väldigt trött. Jag var där redan klockan 7 imorse för att hjäpa Arkivet bygga monter. Det var roligt och det gick himla smidigt. Vi var klara en halvtimma innan alla besökare kom, några montrar hade långt kvar kvart i elva. Efter elva gick jag runt och tittade och shoppade. Orkade ca en timma, sedan blev det för mycket folk. Gick och åt lunch ca en timma och sedan hade det lugnat ner sig lite.


Från Arkivets monter

Man kan skymta mina LO:s på väggen. Det var en häftig känsla att få se dem uppsatta!




Vad köpte jag då?
Det känns snarare som vad köpte jag inte?! :-) Haha, det blev en hel del, men jag tyckte att jag fick mycket för pengarna.


Översiktsbild på allt.

Ett helt gäng med papper köpt på Designat. De hade 12 mönstrade papper för hundra.  Även en overlay med hustema och chipboards. Det blev mycket med hustema idag.

Clearstamps från Prima och Snag´em. Stämpel från Arkivet. Några October Afternoonpapper som jag inte hade innan samt blommor på rea från Prickiform. Rub-ons från Fancy Pants och ett gäng med Thickers.

Chipboard alfabet från fyndlådan hos Bumblebee. Ett Maya Road-album i formen av ett hus, MR album på rea, lite mindre modell.MR etiketter.  Längst fram billiga småbokstäver. Bara 12 kr arket! Några fluid chalk, två band samt 4 chipboardfiskar som jag tänkte hitta på något med till huset!

Lite fancy pants, lite american craft, två ark med kraftigare plast som man kan använda till bian.

All cardstock, bland annat corduray som har en annan kärna som man kan ta fram genom att riva eller sandpappra.

Satte naturligtvis genast igång med ett projekt. Detta ska bli ett album om vårt nya hus. Jag vet inte ännu om det ska vara något slags fotoalbum eller bara tankar kring huset. Har inte kommit så långt ännu.
Har inte heller sorterat in allt, hade städat ¨på skrivbordet igår, men tja det gick ju sådär. Jag har dock gjort en ny bandförvaring och en ny blomförvaring. Får ta kort och visa någon dag.

Nu är det sängen som gäller!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0