Husägare!

Idag har vi äntligen skrivit på huset! Känns lite konstigt, men väldigt roligt att vara husägare! Imorgon ska vi åka upp och hämta nycklarna och börja fixa. Det ska bli så kul!

Igår gjorde jag två fynd från blocket. Jag vill ha en gungstol och hittade en billig hos en kille i Majorna. Han sålde dessutom två gamla biostolar. Så jag slog till och köpte dem med. Fick ett väldigt bra pris dessutom! Så jag var himla nöjd. Kim blev lite smått förvånad när han kom hem och upptäckte 2 biostolar i hallen!

Igår var jag och hämtade mitt andra DT-paket så nu har det börjat fixas med det!

Jag håller dessutom på med ett album till en scrapkväll som jag ska ha på jobbet. Det handlar om mina vänner. Ett ganska enkelt album i 6x6. Det ska bli väldigt roligt med scrapkvällen, det ser jag fram emot!

Lite smått om vad jag håller på med just nu, ska försöka ta lite bilder snart!


Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0