Helgens bravader

Vår första helg i Bovall gick riktigt bra! Vi har slängt hur mycket som helst. Rivit ut golv, tagit ner en altan, rivit väggar osv. Vi hann mycket mer än vad jag trodde och det har varit riktigt roligt. Mindre roligt kanske toadelen har varit , det finns ju bara utedass och även om jag är scout och ganska van så kändes det inte så roligt. Det gällde att passa på när vi var på pizzerian!
Lite bilder från helgen:

Kim river ut för att få plats med badrum

Så här såg det ut från början

Kaoset i köket!
De flesta av bilderna ligger i den andra kameran och det har jag inte laddat in än.
Lite scrap från senaste tiden


En LO om mitt yrke. Jag tyckte att pappret passade så bra, det var därför jag ville göra Lo:n!
Alla papper från Cosmo Cricket som Arkivet har. Lite blandade thickers på titeln och svarta rutan från Maya Road.


Ett litet kort med spillpapper även dessa från Cosmo Cricket.


Albumet som jag har gjort till scrapkvällen på jobbet. Det är i 6x6. Pappret från Jillibean Soup som var med i scrapduons månadskit.


Varje vän har fått en egen sida med ord som beskriver dem.




Håller på med så många olika projekt just nu så jag blir nästan lite yr i bollen.
Det snurrar mest tankar på huset just nu såklart. Jag funderar på hur det ska se ut, hur det ska fixas och inredas. Det är så många beslut som ska tas hela tiden. Jag ser fram emot nästa helg iallafall!

Kommentarer
Postat av: Nancy

Ser att ni har fullt upp. L

Vilket härligt kompisalbum du har fått till.

Ha de

Kram Nancy

2009-03-31 @ 22:50:25
URL: http://pinknanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0