Sommar

Nu är det verkligen sommar och det är så härligt!
Jag har varit och skrivit på nytt kontrakt idag, väldigt skönt. Sedan blev det en liten tur till havet. Vågade mig inte ner ime vattnet, men solade lite. Trots att jag inte var där särskilt länge så känns det som att jag brände mig lite. Behöver få lite bränna dock, för det är väldigt vitt på mina ben.
Har hunnit skapa lite idag med, sytt kuddar och vimplar



Vimplarna ser lite tama ut, men jag hoppas på att det ska bli lite finare när man hänger dem.

Trodde att jag skulle se fotbollen ihop med några kompisar, men det blev något missförstånd och det blev inte så. Jag var inte så sugen på att sitta inne en sådan här kväll så jag packade en väska och åkte till havet. Kim var  på jobbet, men bestämde sig för att åka med. Vi åkte ut och satte oss på en brygga och lyssnade på fotbollen på radio.




Mysigt!

Kvällarna är så långa nu så man hade kunnat sitta hur länge som helst. Hade egentligen varit gott att vara i Bovall nu, men det händer så många andra saker också.

Ska försöka ta med mig lite pyssel så att jag kan scrappa lite under de närmaste veckorna. Det var himla längesedan jag scrappade något nu.

Ha det riktigt skönt i sommarvärmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0