Snart semester

Nu är det bara en dag kvar på jobbet. Sedan är det dags för lång och välbehövlig semester!
Jag ser så fram emot att kunna sova på morgonen. Har känt mig lite snörvlig nu sista dagarna, det är blir väl så när man lugnar ner sig lite och har tid att vara förkyld.

I helgen har vi varit i Bovall och jag har varit på möhippa.

Supertrevliga Anna-Carin ska gifta sig och jag fick rida för första gången i mitt liv. Det var en väldigt otrevlig dam som hade hand om det, men det var kul iallafall. Det var en upplevelse att rida.


Anna-Carin fick ha på sig olika utstyrslar under hela dagen, bland annat denna tant-klädsel. Superfin!
Jag ska scrappa ihop ett album till henne hade jag tänkt. Kommer att ha lite mer tid nu på sommaren.

Jag har även en bröllopsbeställning som hänger över mig. Jag måste ta tag i det. Det inkluderar en massa
embossing och det tycker jag är väldigt tråkigt, även om det blir fint.


I helgen har Kim och snälla Jonas grävt en massa för att få till en stor uteplats i Bovall. De har jobbat på bra hela helgen.

Denna utsikt kommer det att bli från altanen.


Det kommer att bli jättefint!

Kims farfar och hans "tjej" kom upp och hälsade på oss.  Kims farfar har varit dålig, men han klättrade minsann upp för slänten så att han kunde kolla när de grävde. Härligt!

Imorgon får jag veta om jag får tjänsten till hösten eller inte. Ska bli skönt att veta.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att du fick tjänsten! Nu har jag sommarlov!

2009-06-16 @ 19:00:23
URL: http://mariassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0