Stolt DT-medlem!

Det gick fortare än vad jag trodde innan jag kunde avslöja min lilla hemlighet! Jag har kommit med i Arkivets DT för 2009!! Väldigt roligt! Jag ser mycket fram emot uppdrag och spännande saker. Gillar att utmana mig själv och skapar egentligen bättre under press. Jag gjorde ett kort idag, men det blev inget vidare. Jag får nog jobba vidare på det imorgon om det ska bli något som jag kan visa upp.

Såg October Afternoons nya serier på scrappizbloggen idag. Superfina som vanligt när det gäller OA. Jag måste ha alla deras papper, de är verkligen underbara! Förhoppningsvis kanske de finns till mässan i mars hos något företag iallafall. Imorgon har jag lite mer tid över, funderar på om jag ska ta mig en liten sväng in till staden och kolla in på Arkivet och åka hem och skapa lite sedan. Det var ju som sagt ett tag sedan och det var härligt när jag väl satte mig idag.

Nu ska jag leta reda på lite saker som jag kan trycka med på bilden imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0