Produktiv helg

Helgen har varit riktigt härlig även om jag har varit förkyld och fortfarande är.
Jag har hunnit göra riktigt mycket pyssel i helgen.

En liten LO till Emmys album. Jag gillade hennes pose och därför gjorde jag en LO. Eftersom att alla LO i hennes album är gjorda i 8 så går det ganska fort att göra dem. Hon var ute och åkte pulka idag här på gården och jag tog naturligtvis kort så det får väl bli en liten LO om det med. Nu har all snön smält bort så det var tur att de hann åka lite.



En av två LO:s till Vinterskogsalbumet. De är inte så fantastiska LO:s direkt, men jag gör dem mest för att komma ihåg vad vi har gjort varje år och vad jag har gjort på lägrerna. Eftersom att jag har varit med i 15 år blir det lätt att man blandar ihop det. Vår lägerchef Tomas som varit med i 43 år borde ha det lite svårare ;-)

Denna om årets läger. Det var TV-tema, därav den egenritade dekorationen.  Jag och Kim var programledare på Kristallengalan och jag fick tillfälle att använda min balklänning, alltid roligt. Kim var fin i frack!


Här är en bild från lägret på alla tjejledare. Vi var som sagt uppklädda för Kristallengala.
Annars ser vi mest ut såhär:


Jag har skapat en hel del med DT-paketet med. Har en LO kvar sedan ska jag lämna in det.

Hoppas på en härlig vecka!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Vilka fina alster du gör! Jag träffade några av dina kollegor på Framtidens lärmiljö i torsdags och de berättade att du blivit DT någonstans. Då anade jag att det var på Arkivet så på det sättet har jag hittat hit. Jag jobbar på Storegård i en F-1:a och en 2:a som lärare. Kul att det finns likasinnade på jobbet. Jag har en scrapträff hemma hos mig den 21 mars som du gärna får komma på om du har lust. /Maria J

2009-02-23 @ 19:06:48
URL: http://mariassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0