Hittat i scannern

Idag scannade jag in mina DT-grejor och då hittade jag en LO i scannern. Den har nog leget där sedan början på januari. Helt bortglömd. Jag får visa den nu istället.


Båda papprerna är från October Afternoon. Mitt favoritmärke helt klart. Jag ser verkligen fram emot de fina nya serierna.
Emmy på bilden är bästa kompisarnas barn. Hon har ett eget album som jag gör LO:s till. Hennes mamma är också en scrappare. Så Emmy är ett välscrappat barn! :-)

På fredag ska vi kolla på en sommarstuga. Det låter ju helt knasigt och det är det väl kanske egentligen också, men det hade varit väldigt mysigt. Vi ser framför oss grillkvällar och sena bad! Haha drömma får man!


Kommentarer
Postat av: Liola

Underbara LO Hanna! Som vanligt... Kom igång lite i går kväll o sak sitta med senaste albumet i kväll en sväng. Var riktigt roligt! Ses!

2009-02-26 @ 16:37:54
URL: http://liolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0