Det sprutar inte direkt..

...av inlägg på den här bloggen. Sorry! Det har varit utvecklingssamtalstider så det har varit extremt mycket annat den här månaden. Hoppas på att kunna göra lite mer nu när julen närmar sig. Skulle bland annat behöva börja göra fler julkort om det ska bli några att skicka iår. Ska försöka ta tag i det denna veckan.



Om du vill se hur jag har gjort stjärnan så ska du surfa in på Arkivets blogg Där har jag idag beskrivit hur jag gör stjärnorna.



Flaskkort att hänga på glöggflaskan. Jag gillar att göra lite kort i andra  färger än de traditionella julfärgerna. Kanske det jag ska satsa på mer i år?


Idag har det varit planeringsmöte för nästa års Vinterskog. Har gjort dessa två LO:s om lägret till mitt 6x12 album.


Nej nu ska jag ladda för ännu en arbetsvecka.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0