Tidig julklapp!

Idag har jag fått en tidig men väldigt trevlig julklapp!! Såhär såg det ut hos mig i eftermiddags!



En revolution med Jollysetet och 2 andra alfabet! En väldigt bra julklapp!!
Vi var hos Arkivet och hängde på låset för de bra QK-erbjudandena. Jag stod perfekt placerad och lyckades norpa ett av de två paketen med långa borders. Till några andras förtret och sura miner, men det brydde jag mig inte så mycket om just då! Väldigt nöjd! Kim fick den stora äran att betala och jag kunde åka hem och börja veva! Gjorde ett litet julkort till att börja med, men det satte jag på Kims jobb eftersom att vi var där ikväll och spelade GuitarHero.
Såhär såg mitt skrivbord ut nu på kvällen:


Det är ganska stökigt. Jag måste få lite bättre ordning på min förvaring. Nu har det blivit lite mycket saker överallt.

Jag är bara så otroligt trött just nu att jag inte riktigt mäktar med det. Det är stökigt överallt i vår lägenhet, vi har kläder som bara ligger på golvet från tvätten för 2 veckor sedan. Det är dags att tvätta igen, men när vi ska vi orka/hinna det.
Jag mår dåligt bara jag tänker på det. Blä!


En påse som jag har gjort nu på kvällen. Jag orkar inte vända den, sorry. Pepparkaksgubbarna och etiketten är från Jollysetet.


Gjorde denna påsen för några kvällar sedan. Tänkte ju göra sådana på kortkursen så jag ska göra några exempel.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Det är ju skönt, men ibland blir det bara att tiden försvinner iväg och man har inte gjort något vettigt egentligen. Får försöka komma på någonting att göra. Snart är alla helger fyllda fram till mitten på januari.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har! Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!

Förresten - om du vill få gratis presentkort hemskickat på posten klicka på den här länken http://www.gratismode.se/?c=1245 . Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-15 @ 15:23:21
URL: http://accessoar.blogg.se/
Postat av: ele

Grattis till den fina julklappen! Helt rätt att hålla sig framme när det är erbjudanden :)

2008-11-26 @ 10:34:45
URL: http://eleonor.valborg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0