Snart jul

Det har varit väldigt tyst här i bloggen ett tag. Det är så himla mycket annat som ska göras. Det är utvecklingssamtalstider just nu med så mycket tid spenderas på jobbet. Har pysslat och fixat med en massa saker senaste tiden, men har inte fotat tyvärr. Det är mycket julpyssel nu såklart både hemma, på scouterna och på jobbet. Idag har jag pysslat lite med en räkna ner kalender till barnen. Har klätt toarullar med julpapper och satt på nummer. Tanken är att de ska sitta på rad neråt och innehålla en kola eller något var till barnen. Tror att det kommer att bli bra.
Ska försöka ta ett kort på det hela när det är färdigt.
 
Det är väldigt mycket nu att fixa inför jul och allt annat. Känner mig ganska stressad över allt som jag borde hinna med. Ska försöka göra någon slags lista så att jag inte glömmer något. Under tiden får det vara lite stiltje här i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0