Några få LO:s

Sista tiden har det inte blivit mycket skapat. Tiden finns inte riktigt.
Några få LO har jag fotat som jag gjorde förra veckan.




Stämpeln är från Easer och det är också ett av mina fynd som jag fick hem förra veckan.

Har organiserat om i min stämpelförvaring efter att ha sett hur Lena hade det på senaste pysselträffen. Jag köpte fotofickor från Claes Olsson och stoppade i stämplarna. Då vet man att de sitter kvar. Nu ska jag bara stämpla upp motivet och sätta bakom. Det är ju lagom kul så det lär väl dröja innan jag gör det.

En LO från POG som jag inte har visat (tror jag) har jag också.


temat var jag glömde visst...

Designat har ett DT-call och jag tänkte försöka mig på det. Tror att ovanstående LO ska få vara med då. Klurar på vad jag ska ta mer. Hade varit roligt att vara DT, jag gillar utmaningar och att skapa lite under press. Då får jag mest gjort. Men när man ser alla duktiga scrappare och kortmakerskor så fattar man varför det är svårt att komma med i olika DT.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0