Vårruset

Som en av 19000 så sprang jag idag vårruset. Det gick lättare än jag trodde, sprang under halvtimmen. Det var jag nöjd med. Just nu sitter jag och lyssnar på olika valser att dansa till på bröllopet. Vi var på valskurs i måndags och nästa tisdag är det dags igen. Då måste vi ha bestämt vilken vals vi ska ha dansa till. Just nu lyssnar jag på Dans på Brännö Brygga. Den är ju fin och har en bra anknytning till havstemat. Dessutom har vi haft hus på brännö. Det är fler och fler saker som löser sig inför bröllopet även om vi har många saker kvar att fixa. Nu när lägret är över så kanske man kan ägna sig ännu mer åt det.

Jag har varit kass på att pyssla det sista. Det är så himla mycket annat som ska hinnas med.

Torsdagar och fredagar är mina tråkigaste jobbdagar. Hu jag ser inte fram emot det. Måste gå och lägga mig nu, börjar ju halv 7 på torsdagar.

Har fått en helt konstig allergi eller vad det kan vara. det kliar som tusan i hårbotten på baksidan av huvudet och ner i nacken och en bit ner på ryggen. Skumt, borde nog kolla upp det snart, men vart kollar man det. Är i princip aldrig sjuk så jag vet aldrig vart man ska vända sig. Kanske ska pröva att ringa sjukvårdupplysningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0