Pysselträff

Idag har jag varit iväg på en liten pysselträff med Göteborgspysslare. Mycket trevligt! Hade en liten lätt packning men fick gjort det som jag ville få gjort. Påbörjade ett projekt som kommer att ta ett tag och färglade en massa motiv. Dessutom hade snälla AMA med sig sin BIA så att man fick prova. Jag band ihop en liten bok som jag inte vet vad jag ska göra med. Blev ganska sugen på att köpa en sådan där mackapär och det blev Lina med så vi kanske slår våra påsar ihop!
Gjorde ett beställningskort med:
image297
Till en kvinna som fyller 65. Jag älskar den här stämpeln. Den är så härlig.
Gjorde två kort till när jag kom hem. Gjorde två flugor på smällen och gjorde både ett tävlingsbidrag och ett beställningskort.  Det är dr.Nina http://krumelurkonst.blogspot.com/ som har en tävling att man ska lifta något av hennes kort. Jag har valt att lifta detta härliga kort.
image298
Mitt kort blev såhär:
image299
Det ser alltid tristare ut när man scannar det än vad det är i verkligheteten. Nåja det var kul att lifta Nina så det får jag ta och göra igen.

image300
Även detta ett beställningskort till några som gift sig. Kul att göra beställningskort för jag gör så få kort nuförtiden så man måste nästan ha en push för att göra det. Vill man beställa ett kort så får man jättegärna göra det!
Nu är det march i säng!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Aaaah så läckert utmaningskort! Tack för att du vill vara med och leka! :D

*kram*

PS. Alla de andra korten var också snygga såklart ;)

2008-05-21 @ 00:36:18
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0