Knas

Ibland blir det bara knas. Igår lades bidragen till cyberpysslet upp och jag såg att bara ett av mina fem bidrag fanns med. Tjejen som ordnade det hela skrev att någon hade gjort fel så jag antog att det var jag men efter att ha kolla noga så har jag inte gjort fel. Jag skickade ett PM och frågade men kände mig ganska dum för jag vet ju hur mycket jobb och meck som läggs ner på ett cyberpyssel, ville inte verka otacksam liksom. Fick som svar att något hade blivit fel och att det inte var mycket att göra åt. Lite besviken blev jag nog för det är klart att man vill vara med och försöka vinna priserna. Men nu när jag loggade in så hade sötsnöret fixat det iallafall. Tyvärr hade jag klantat mig ändå och gjort ett av bidragen för stort så det tänkte jag visa här.

image283
Det var efter en kortskiss som Tettiz gjort. Jag har gjort flera kort med starka färger och det känns så härligt. Jag blev nöjd med det här kortet men tyvärr blev det för stort som sagt. Stickersen är från Lagerhaus.

Är rätt trött på allt just nu. Det känns liksom övermäktigt det mesta. Det har varit alldeles för mycket den senaste tiden och det känns som att det aldrig tar slut. Det finns ingen ände på det. Jag vill bara dra täcket över huvudet och sova...länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ar sa pysslig Hanna! Skulle verkligen behova dig har da min avsaknad av konstnarlig adra inte ar sarskilt uppskattat.

Vilket fantastiskt kort och en puss ar precis vad jag behover eller flera faktiskt..

2008-05-16 @ 04:11:01
URL: http://missKM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0