Liten pysselträff

Var på en liten pysselträff igår. Trevligt det med. Jag hann göra en och en halv LO. Den färdiga tänkte jag visa samt två andra som jag har gjort den senaste tiden.
image243
Denna gjorde jag igår eftermiddag. Blev lite blänkigt när jag fotade det.  Kortet är väldigt fint iallafall!


image244
Denna gjorde jag på träffen. Den är från förra årets 50, 60-tals fest. Jag gillar klänningen fortfarande. Måste nog använda den på "riktigt" i sommar.

image245

Overlayen är från Hambly. Jag har stämplat med datumsnurran från Inkywings under. Egentligen var e:et i huset vitt så då var det lite bättre balans men det hade ramlat av någonstans här i lägenheten.


Senaste dagarna har det varit mycket bröllopsbestyr. Det är så himla mycket att tänka på och bestämma. Idag var jag iallafall och kollade på klänning. Det blir en axelbandslös men jag har inte helt bestämt mig för modellen. Tvekar mellan två olika. Det var en trevlig affär som jag prövade i och det kändes jättebra. Har bokat frisör med och det var också en sådan där sak som var skön att ha fått fixad. Imorgon bär det av en liten sväng till Grebbeastad för att kolla festlokalen. Så skönt med påsklov så att man kan hinna med sådana saker.


Snart dags att passa Emmy, mysigt! Ska ta med kameran så jag kan scrappa lite mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0