Let´s Dance final!

Idag är det Let´s Dance final med tacomys! En riktigt härlig fredagskväll! Goa vänner, god tacos och kladdkaka!

Imorgon bär det av till mässan såklart. Jag måste fundera igenom vad jag ska köpa. Ska försöka mig på att göra en köplista ikväll. Ska bli trevligt, men jag tror att det kommer att bli väldigt mycket folk. Vi ska dit tidigt men det kommer nog att vara kö kan jag tänka mig.

Snart packas allt pyssel ner inför flytten. Ska försöka inreda något snyggt i arbetsrummet sedan. Det tål att funderas lite på hur det ska bli. Har varit och köpt en massa saker idag. Matbord och stolar på Chilli, klickgolv till köket på IKEA och en massa på Hemtex som var 50%. Mycket bra!

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Man och mode

vilka tror du vinner på let's dance då? :D

2008-03-28 @ 22:31:16
URL: http://manochmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0