Länge sedan

Det var länge sedan jag visade upp något skapat såg jag när jag skulle kolla till min egen blogg. Jag gjorde ett inlägg häromdagen trodde jag, men uppenbarligen har det inte kommit med. Så jag lägger väl ut det igen. Gjorde 5 LO:s igår. Har scannat 4 av dem, men inte tagit kort på den sista. Här kommer de iallafall.
image233
LO i 12x6. Jag gillar verkligen det formatet.

image234
Den här LO:n blev jag nöjd med. Jag gillar kortet som visar hur goa lår hon har!

image235
Eftersom att en av patronerna till skrivaren är slut så kan jag bara skriva ut i svartvitt. Det blev visserligen ganska bra. Jag irriterar mig dock på att titeln blev sned. Jag får skylla på att klockan var efter ett på natten.
image236
Ett kort från vår förlovning.

Har även lite andra saker som jag inte har visat upp innan.
image237
Bidrag till Stellas kittävling. Gjorde efter skiss på Pencillines.

image238
Jag tänkte göra en LO om varje år som jag har varit med på Vinterskog. 98 är nog tidigaste året som jag har ett kort från, tror jag. Får nog hem till mamma och pappa för att leta efter kort från åren innan dess.

image239
Det går snabbt att göra i detta formatet. Eftersom att jag inte har fått tillbaka Photoshop ännu så kan jag varmt rekommendera www.picnic.com Där kan man redigera bilder väldigt enkelt. Vet inte ens om jag vill ha tillbaka Photoshop!

image240
Denna är en del av ansökningen till Stellas som DT. De hade en skiss där som resulterade i denna LO.
image242
Har altrat min distressburk!

Det var nog det som jag kunde komma på som jag inte har visat.

Spontanmiddag hos kompisar idag, härligt!!

Vi håller på att packa ner vårt hem. Ska bli så otroligt härligt att flytta. I tanken är man redan härifrån. Idag har vi köpt en lampa till köket och kollat på matbord. Det närmar sig med stormsteg!

Trevlig påskafton på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

SÅ fina LOs! Särskilt de m min dotter på e klar (hihi)! Tittutbilden är ljuvlig.

2008-03-25 @ 23:04:14
URL: http://martinolina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0