Inför pysselhelg

Det kommer att bli en riktig pysselhelg den här helgen. Imorgon ska jag till Alingsås på Stämpelbodens scapmara tillsammans med 2 andra och på söndag blir det pysselträff i vår scoutstuga med ett gäng pyssel.net:are. Ska bli himla kul det med.
Ikväll blir det bara lugnt med Let´s Dance och mys i soffan. Det har jag sett fram emot hela veckan!

Det har snurrat på bra med bröllopsgrejor den här veckan. Vi har beställt en boj med våra namn på att hänga bakom oss på bröllopet. Vi har beslutat lite olika saker och vi har bokat fotograf. Det är en kompis från scouterna som ska fota oss. Svindyrt men ändå med väldigt bra rabatt. Jag har dessutom börjat kolla på klänningar. Har hittat en som jag gillar från Lilly. Absolut inte den billigaste, men vad trodde jag? I veckan ska jag åka och testa den iallafall.  Har dessutom börjar få mystiska vykort från tärnorna. Alla har budskapet påsk + London. Så vi får väl se om det bär av till London över påsk eller vad som händer!

Trevlig fredagskväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0