Snart match

Ja nu laddar väl hela Sverige för kvällens match. Vi håller på och fixar inför Kims 30-års dag imorgon så vi ska se matchen hemma. Det hade egentligen varit roligt att kolla någonstans på stan men det kommer ju fler matcher!

Imorgon ska jag på jobbintervju vilket ska bli trevligt hoppas jag. Det är en snäll jobbarkompis som har hjälpt mig till intervju. Utan att jag visste detta gjorde jag ett receptkort till henne för hon är så förtjust i pannacotta.


Hon blev väldigt glad vilket kändes roligt! Då är det så kul att göra något till någon.

I helgen har det varit fullt av firanden. Lina fyllde 30 och Linda har tagit examen!







Kan det bli bättre väder i Sverige? Man blir så glad i hela kroppen!
På torsdag är det skolavslutning, har hört att det ska bli regn då men vi håller tummarna för fint väder även då.

Nä nu kallar Lagerbäck! Go Sweden go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0