Fantastiskt väder

Man kan inte säga annat än att det är fantastiskt väder i Göteborg just nu. Det är sommar och man kan inte tänka sig att det skulle kunna vara på något annat sätt än just såhär underbart!! Man har sommarkänsla i hela kroppen!! Idag är det precis en månad sedan det regnade sist, det är kruttorrt i gräset och nästan alla blommor har slagit ut.

I helgen var vi en sväng i grebbestad. Superhärligt att äta räkor på bryggan och bara njuta av att ta det lugnt. På lördagskvällen var det grillfest. En mycket trevlig tillställning.

image303
Vi har en helt underbar gård och underbara kompisar!

image304
Det var långbord och massgrill! När det började mörkna så åkte vi in till stan och Flying!
image305
Jag fick ett av mina första möhippeuppdrag. Jag skulle samla ihop ett gäng saker på 20 minuter. Jag hittade allt och det var jag mycket nöjd över. Bland annat en bibel och en bångtratt!

Idag har varit precis lika gott! Barnen har flämtat i värmen och vi har tvingat dem att dricka mer än de brukar. Ser fram emot sommarlov nu men inte att sluta. Gillar mina kollegor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0