Bröllopsnerver

Just idag började jag få lite bröllopsnerver. Sista dagen på jobbet idag och det betyder ju att det är närmare bröllopet. Fick skriva på nytt kontrakt för hela nästa läsår idag med! Jippi! Jag får vara kvar där jag vill vara och fick ganska bra löneförhöjning. Det är jag nöjd med!

Har fixat och donat väldigt mycket med bröllopet det senaste och mer lär det väl bli. Midsommar ska iallafall firas i Dalarna så då lär jag inte hinna med så mycket bröllop. Ska bli kul att få se hur de firar i Dalarna. Jag hoppas såklart på att det ska vara något lite extra!


Jag jobbar vidare på det album som jag ska göra till Kim i morgongåva. Måste nog köpa mig en BIA om jag ska få ihop det! ;-) Lina är lite sugen hon med så vi kan köpa det ihop! Det är bra. Hon gör rätt många minialbum (och fina!) så hon skulle nog använda det en del!

Ett litet kort har jag gjort det senaste. Till all personal där jag jobbar.


Så till er med: En glad midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0