Orangemania!

Ja inte för att jag har gillat orange någonsin innan, men nu har det helt plötsligt blivit något som jag gillar. Så kan det vara ibland. Har gjort ett utmaningskort. Man skulle lifta SmultronPia http://piasdoodling.blogspot.com/  och jag valde att lifta detta kortet


Jag vände dock på det

Dessutom hittade jag ett orange band som har legat i lådorna i evigheter och väntat på att få komma ut. Nu gjorde det sin entré.

Gjorde även en LO igår till Vinterskogsalbumet. 12x6 är ett trevligt format att jobba med!

Återigen rosa och orange! Inget foto på denna LO, men det måste man ju inte alltid ha. Har förälskat mig i punchinella. Det liksom fyller ut så fint.


Ska försöka vara lite produktiv idag och få gjort det som står på min lista, men jag känner mig mest bara trött vid tanken!

Solen skiner iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0