Gästboken och utmanad

Ett inlägg till idag!
Blev färdig med gästboken.

Såhär blev det till slut! Den ser lite tristare ut än vad den är. Får försöka fota i dagsljus imorgon så kanske det blir bättre.


Jag har blivit utmanad av Willow så jag svarar snällt på frågorna.

Regler:


• Beskriv först reglerna

• Svara på alla frågor

• Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.

• Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?


 1. Hämta bröllopsklänning

 2. Byta Nintendospel

 3. Göra färdigt gästboken.

 4. Äta lunch med Kim

 5. Boka tid på Make Up Store


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Hade varit tillsammans med Kim i ett halvår. Var mest på landet och spelade golf. Sista sommaren som jag hade ett helt sommarlov utan att jobba.
Gick och väntade på att börja gymnasiet.

Ställen du bott på?

Göteborg bara. Björkekärr och Torpa. Så kul var jag!


5 saker du skulle göra om du var biljonär?


1. Se till att de i min närhet har det bra

2. Köpa ett sommarhus längs med kusten. Ett gammal fint skärgårdshus

3. Skänka bort en hel del

4. Hitta ett fint hus här i Göteborg.

5. Shoppa loss på scrapgrejor


Tyvärr är jag en sådan där tråkig typ som inte orkar engagera mig i att skicka det vidare. Sorry!


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Urtjusig gästbok! =) Pirrigt när man väntar va?



Kram

2008-07-16 @ 06:57:49
URL: http://mysmumlan.blogspot.com
Postat av: Lina

Snygg banner!!

2008-07-17 @ 12:48:12
URL: http://martinolina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0