tro det eller ej...

...men jag har gjort 4 kort till. Kom hem från träningen och kände mig inspirerad. Helt plötsligt hade jag gjort fyra kort. Är så nöjd med min kombinerade skrivare och scanner, kopiator. Kan scanna in mina kort och det blir så himla mycket bättre än att ta ett kort. Bara att redigera lite i photoshop och så är det klart.

image150

Filt från Queen & Co. Tänkte att man kunde skriva något på själv om man vill det.

image151

Färgerna har blivit lite knas. De passar ihop bättre egentligen.

image152

Gjorde två ganska lika kort att ge till någon som fått barn.
image153
Alla mönstrade papper är från Me and my big ideas. Skönt att inte måla stämpelmotiv utan bara använda sig av papper.


Tack för titten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0