Senaste skörden

Har gjort lite grann de senaste dagarna. Har kommit hem och känt mig inspirerad fastän jag har varit trött.
image157

Detta gjorde jag idag innan handbollen. Pappret med hjärtan på är från Cloud9. De andra mönsterpapprerna är från Me and My Big ideas. Stämpeln från Magnolia.

image158
Pappret från SassaFrass. Stämpel Magnolia. Stickers från Thailand. Jag älskar min dymo!!

image159
Ungefär såhär kommer våra bröllopsinbjudningar att se ut. Det ska vara en tamp med kärleksknopen på också. Bröllopsinbjudan är en stämpel från Easer men hon är bortrest just nu. Så den är beställd men jag har den inte. Har bara skrivit ut trycket för att se hur det blir. Fyrstämpeln från Eat Cake Graphics. Allt papper från Format.

image160

Några LO:s med. Älskar bilden på kängurun. Det ser verkligen ut som en stor kanin! Bilden på kim och kängurun är härlig den med. Blomman är urklippt från ett mönsterpapper.

image161

Gjorde denna LO igår. Gillar kortet som är på jättemycket. Tyvärr syns det inte hur fint det är på LO:n. Så här ser det ut.
image162
Ljuset är så himla härligt. Vi sitter och tittar på solnedgången över Grand Canyon!

image163
En LO om kvällarna i New York. Det är en del stickles på men det syns inte så mycket.  Det blåa är en utstående stickers som visar Empire State.

Känns som att man kommer mer och mer in i jobbet. Har trevliga jobbarkompisar och triivs gott! Men det är mycket tankar som cirkulerar. Man kan inte sluta fundera på olika saker man ska göra.

Idag var vi och kolla på lägenheten vi ska flytta till igen. Vi flyttar in den 1/4 men vi har ändå kollat en hel del på soffa samt tapeter. Ska bli kul att fixa och dona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0