poppis

Haha så kan det gå när man länkar till någon annan, helt plötsligt åker besöksstatistiken upp hur mycket som helst!
För er som undrar så säljer jag gärna korten som jag gör. Det är bara att skicka att mail till [email protected] eller skriva en kommentar här så fixar jag det. Korten kostar 30 kr styck.

Idag har jag varit ledig, mycket skönt. Var på en intervju på Psykologiska Institutionen idag. Har varit med i en undersökning som pågått sedan jag föddes och idag hade de uppföljning. En biobiljett och en hundralapp för besväret. Spenderades direkt på ett album och papper!

Har gjort en hel del pyssel idag, bland annat ett minialbum om vår resa till Kim, men det har jag inte fotat. Kortet som jag gjort scannade jag dock.

image165
VÅR sitter på distanskuddar. Stämplarna från Hero Art.

Scannade även in inbjudningarna igår, Det fattas dock fortfarande en stämpel på dem.
image166

Det ska stå Bröllopsinbjudan under det blåa.

Ikväll ska vi bowla med två kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0