Pysselattack!

Idag har jag gjort en pysselattack. Hade en massa kortstommar liggande och kände att jag måste göra något av det. Köpte nya fina stämplar i måndags så det passade fint. Kom sedan på att påsken närmar sig så jag gjorde ett gäng påskkort med som jag kan sälja.
image195
Blev ganska nöjd med detta kort! Stämplar från Hero Arts och papper från Crate.

image196

image197

image198

Bakelsen är egentligen rosa och inte vit, det sitter på distanskuddar alltihop
image199

Hjärtbakelserna är verkligen söta!!
image200
Ibland räcker det med det lilla!!

image201
Bazzils Institch!


image202
Ett lite annorlunda påskkort. Äggstämpeln från Kortmakaren

image203

image204
Till sist en Lo till Bom:en. In Stitch igen!

Hade en helt underbar dag igår! Vi var och åt på favoritrestaurangen, supergott och sedan hade Kim bokat rum på Gothia Towers. Lyxigt att sova på hotell i sin egen stad!! Det var härlig utsikt över Liseberg och det stod champange på rummet. Mycket lyxigt! Inte fel att börja den här dagen med god hotellfrukost heller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0