Hemkommen

Hemkommen igen efter en underbar Vinterskogsvecka. Det är bästa veckan på hela året! Man går helt in i en bubbla och lever i nuet på ett sätt som är helt omöjligt hemma. Det är så otroligt avkopplande. Man är väligt trött när man kommer hem, men det är en skönt trötthet. Jag känner själv att jag har utvecklats det här året. Jag har tagit några jobbiga beslut som jag inte skulle ha vågat ta för några år sedan. Känns härligt!

Har inte använt internet på en vecka och även det känns hur skönt som helst! Ganska mycket att läsa igen dock när man kommer hem. Cyberpysslet på pyssel.net har avgjorts så jag kan visa de bidrag som jag gjorde. De som var öppna har jag redan visat, men detta är resten.

image174

Detta kort använde jag under lägret och gav som Alla-hjärtans-dags kort till alla ledare!

image175
Kortet och LO:n var från skisser. Jag blev nöjd med båda och det är ju det viktigaste. Vann alltså ingenting.
Hade även sökt som DT till Pysselmyran men kom inte med. Är lite sugen på att vara DT. Jag får kolla runt mer.


Har även gjort denna LO. Tror inte att jag visat den innan.

image176

Nu börjar det närma sig pysselmaran i Alingsås som jag ska på. Det ska bli himla trevligt. Måste fundera på vilka kort jag ska ta med mig dit.

Ha det så fint, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0