Cyberpyssel

Som jag skrev så är det cyberpyssel i helgen på pyssel.net. Det var flera roliga utmaningar och jag har gjort två bidrag än så länge. Först jag gjorde var en lift-kedja. Man liftade personen som skrev ovanför och i mitt fall blev det en tjej som heter Blommig på forumet. Jag var inne i hennes blogg och kikade och hittade det här snygga kortet.
Här är bloggen: http://shipp.webblogg.se/  och här är kortet:
image167

Min tolkning blev såhär:

image168

Jag gillar min döskallestämpel från Magnolia som är söt-tuff! Har iallafall liftat både färgen på kortet, dekorationen och det embossade i motivet. Jag gillade blommigs kort jättemycket så det kommer att komma fler liftningar av det!

Dr Nina http://krumelurkonst.blogspot.com/  ska lifta ett kort av mig och det ska bli jätteroligt! Brukar läsa hennes blogg och kolla på alla fina alster hon gör ofta. Framför allt är hon grym på att rita stämpelmotiv!! Det är hon som ritat de underbara filurerna som jag har gjort många kort med! Det ska bli riktigt kul att se vad hon hittar på och framför allt vad hon bestämmer sig för att lifta!

Det andra bidraget tänker jag visa när man får göra det, men jag blev väldigt nöjd med resultatet. Ska försöka hinna med några fler utmaningar under helgen. Imorgon är det ganska mycket att göra dock! Får försöka i natt!

Köpte soffa idag!! Det blev en Bel Air från Svenska Hem. Känns himla bra, visserligen är det ett tag kvar innan vi flyttar, men det ska bli så skönt att bli av med soffan vi har nu!


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0