10 år!

Ja så länge har jag och Kim varit tillsammans imorgon! Det känns ju helt galet, men härligt! Det är Kim som har planerat hela firandet så vi får se vad det blir. Jag har gjort ett minialbum till honom om våra år. Var på Kortmakarens 3-årsfirande idag och köpte ett litet allt-i-ett album där. De var grymt bra så det lär inte vara första gången det slinker ner i korgen. Kortmakaren hade 30 % idag i butiken så jag passade på att lägga ner en hel del. Första lönen kommer imorgon och det känns riktigt gött!

Tänkte visa helgens cyberpysselalster:
image191
Detta var mitt skissbidrag.

image192
Detta blev resultatet i liftningsutmaningen. Jag liftade Leelos fina LO som ser ut såhär:
image193
Gillade som sagt att det var både svartvitt och färg på kortet.

Idag kom våra bröllopsinbjudningar fram så det börjar kännas lite mer verkligt. Vi ger ut all info på hemsidan, men var inte riktigt klara med den så det har varit lite panik under eftermiddagen. Nu har det blivit ok iallafall. Får förbättras med tiden.

Ser fram emot morgondagen och visar ett av våra finaste kort:
image194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0