På G igen

Efter några dagars ledighet och en hel del tid att slå ihjäl så har scraplusten kommit tillbaka igen.

En Lo från Lucia när Emmy var tärna var jag tvungen att scrappa till hennes album.


En liten LO om tältet som hon fick i julklapp av oss.

Har gjort en hel del till bröllopsalbumet nu.

Titeln är Ren och skär glädje.


En dubbel med bilder på alla gästerna. Till höger är det en bild med alla samlade i parken. Till vänster en översiktsbild där vi satt under middagen. Gästbilderna tog en av tärnorna när alla gästerna kom ner till parken efter poängpromenad. Väldigt trevligt att ha. Samma bilder sitter bredvid texterna i gästboken.


Gillar de nya October afternoon-papprerna. Det får nog bli några fler imorgon när jag tänkte åka in till Arkivet.

Världens enklaste LO? ett mönsterpapper, en rubon och 4 blingstenar samt foto. Mer behövs inte ibland.


Kortet som är scrappat  är helt underbart. Alla tärnorna och Martin omkring oss och de ser sådär lite coola ut :-)
Jag har sytt runt ytterkanterna på det blåa men det syns inte här.
.
Jag har även gjort 4 kort, tänkte söka in till Arkivets DT. Har inte scannat in dem dock. Blev nöjd med tre av dem så jag får väl göra ett till kanske. Tänkte söka till både kortmakare och scrappare så jag måste göra några bra LO:s med.

Imorgon natt bär det av mot Köpenhamn och vidare till Tallin för nyårsfirande där. Vi är 14 st som ska fira ihop så det blir säkert jättetrevligt.

Ha en härlig nyårskväll!!


Kommentarer
Postat av: Sara

2008-12-29 @ 19:57:53
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Sara

Oj, gick visst lite fort nyss, blev ingen text i kommentaren...



Vad du har varit produktiv, älskar alla layouterna, superfina!!! Bäst gillar jag nog julklappstältet, både själva presenten och LO:n!



Gott nytt år!

2008-12-29 @ 19:59:17
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0