Liten skisstävling

Ja helt plötsligt så blev jag sugen på att ha en liten tävling i bloggen! Jag gjorde en liten skiss nu medan jag satt och kollade på Morden i Midsomer. Tänkte att det hade varit lite roligt nu när jag inte uppdaterar så himla ofta.

Eftersom att jag ska gifta mig på lördag så blir temat bröllop. Det kan ju innebära att det är ett bröllopskort, en LO om bröllop, att det går i vitt, det finns två ringar på eller att det finns med spets. Det måste alltså inte vara ett bröllopskort.
Ni har till den 17/8 på er. Gör ert bidrag, lägg upp det i bloggen och skriv i kommentar till detta inlägg vart jag kan hitta det.Om du inte har någon mail så går det bra att maila bilden till mig. Inte större än 600 pixlar till [email protected]  Jag kommer att ha två priser, ett till det som jag gillar mest och ett som jag lottar ut. Det kommer att vara något scraprelaterat. Hoppas att ni blir lite sugna på att skapa!



Ha en trevlig stund!

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Vad kul! Har en massa bröllopsgrejer men ingen LO - så nu får vi se vad det blir.... TACK för inspirationen och kort kommer om inspirationen håller i sig // Linda

2008-08-11 @ 16:19:01
Postat av: Elisabeth5

Hej!

Kul utmaning! Jag hann, trodde inte jag skulle det men men! Kortet finns i min blogg!

Kram Elisabeth

2008-08-17 @ 20:34:35
URL: http://www.varansida.com/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0