Lite nytt

Har gjort lite nya pysselsaker de senaste dagarna. Det har varit lite ont om tid sista veckorna. Inspirationen har inte riktigt funnits och jobbet tar så mycket tid. Idag har vi bara varit lediga och tagit det lugnt så då har jag hunnit med lite.
Beställde bilder från bröllopet idag. En massa gästbilder så att jag kan komplettera gästboken. Vi väntar ivrigt på fotona från vår fotograf Veronica. Hon har lagt upp några på sin blogg http://skaparateljen.blogspot.com De är verkligen jättefina!


Detta är ett av de BIA-projekt som jag har gjort. Gillar att jobba i projektform och just nu är det projekt Hanna som gäller. Att må lite bättre, träna mer och gå ner i vikt. Klart att man måste ha en fin bok till det.

Detta är första uppslaget. På vänster sida är det långsiktiga mål och på högersidan är det 5 orsaker till att genomföra projektet. Sedan skriver jag en sida för varje vecka med mål som ska uppfyllas. Denna veckan har jag att träna 2 ggr på friskis, gå ut och gå 2 gånger och gå ner 0,5 kg. Varje måndag stämmer jag av vad jag har klarat/ska göra. hoppas på att det ska ge lite resultat.


Här är baksidan där jag tänkte skriva hur det gick

Mitt andra BIA-projekt är till skolan och det blev ett 12-album med mindre sidor inuti som jag skriver ner vad eleverna har gjort under veckan så att jag har lite koll på dem.


Detta är till bröllopsförberedelsealbumet. Vi köpte M&M:s från usa med vårt eget tryck på. Jag la ner dem i genomskinliga askar som blev gästpresenter.


Väldigt enkel och basic LO


Om mitt första prov inför möhippan. Det vita är en lista på vad jag skulle packa ner i en väska på 30 minuter. Bland annat ett kokt ägg och en bibel!


Mina tankar kring att byta efternamn. I fredags kom det första officiella pappret på att jag har bytt namn. Det känns lite konstigt, men det kommer väl.


En LO till en utmaning på svenskscrapbooking. Blev väldigt nöjd med den!

Snart bär det av mot staden. Kim ska springa midnattsloppet idag så det blir hejning!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Cath.

Oj, så mycket fint du har lagt upp! Gillade verkligen din LO om att byta namn... bra idé. För visst kommer tankar kring att byta en del av sitt namn som är en så tor del av identiteten....

Läste om ert bröllop här nedan också... OJ så fint!

Ha det gott!

2008-08-24 @ 08:16:40
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Elisabeth5

Hej.



Så mycket snyggt du har gjort! Gillar verkligen dina BIA projekt!!



Kram E.

2008-08-27 @ 07:22:43
URL: http://www.varansida.com
Postat av: Helena

Tyckte din peppingbok var skitbra, är i behov av en sån så tack för tipset:)



Vill passa på att tacka dig för att du tipsat om mig till brudarna, blir verkligen jätteglad varje gång jag hör att du rekommenderat mig:-D



Nästa helg, mässan:) Vad sa du nu, vart förbokade jag biljetter? minnet är kort

2008-08-28 @ 14:40:58
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Postat av: Lena

Kikade på fotografens bröllopsfoton och de var, precis som du skrev, jättefina! Du får uppdatera hur det går med din peppningsbok lite då och då. Bra idé för övrigt. Håller tummarna för att du når dina mål!

Kram

2008-08-29 @ 10:03:10
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Helena

Åh nu gick jag in och kollade på korten fotografen tagit. Shit vad fint!♥

2008-08-29 @ 22:41:31
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0