Det har lugnat sig lite

Hmm lite har livet lugnat ner sig efter bröllopet. Fastän jag har börjat jobba så känns det lugnt i jämförelse med att förbereda inför ett bröllop! Idag blev jag lite firad på jobbet. De hade bakat kladdkaka och köpt en fin blomma. De är så himla gulliga på mitt jobb och brukar alltid fixa med födelsedagar och så vidare. Sånt uppskattas verkligen. Har landat lite med schema och allt som har med det att göra. Ska jobba 100% nu och det känns jättebra.

I helgen skulle jag åkt iväg på scoutaktiviteter, men jag valde att vara med Kim istället och åker iväg på en annan trevlig liten tripp! Imorgon är det afterworkpub på jobbet med så det blir det först. Alltid trevligt det med!

Vi har börjat använda några av våra fina presenter. Bland annat började vi karva på vår 4-kilos parmaskinka som vi fick! Dessutom har jag kokat i ny kastrull och blandat i fina skålar. Jag är så himla nöjd med våra presenter! Det är klart att det alltid finns något som är lite funky, men så är det ju!

Gulligaste paret hade skickat ett tack med posten idag och dessutom bifogat kort från bröllopet och möhippan. De är bara för gulliga. Vi har tänkt skicka med en cd-skiva i tack-kortet så att gästerna kan bränna Cd och skicka till oss. Det är jättekul att få så många kort som möjligt från olika vinklar osv.

Har skapat lite idag, ska försöka få ut det här i bloggen snart!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0