Kvällskort

Fick syn på mina söta ugglor hängandes på väggen och kom på att jag ville göra ett kort. I helgen ska vi ha tärnhelg igen. Ska bli jättemysigt. Ända sedan innan påsk så har jag fått mystisk post från mina tärnor som är små rebusar till något som jag antar är möhippan. Så jag gjorde detta kort till dem:
image266
Ugglorna är från ett stickerspaket från Lagerhaus. Papprerna är från Crate och de var med i ett av mina mumsiga paket från månadens hemliga vän på pyssel.net.

Nu borde jag sova!

Kommentarer
Postat av: Tettiz

Åh, vilket underbart kort! Ajjj laaav ugglorna! *måste försöka komma iväg till Lagerhaus alltså* :D

*kram*
Jeanette

2008-04-18 @ 08:27:12
URL: http://tettiz.blogspot.com/
Postat av: Lena

Jag har länkat till din sida från min. Hoppas att det är okej. Kortet är jättefint. Har inte tämkt på att det kan finnas roliga tillbehör på Lagerhaus. Ha en trevlig helg!

2008-04-18 @ 20:24:02
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0