Första LO:n och tandvärk

Idag har jag opererat bort en visdomstand. Gjorde det för 6 år sedan och visste redan då att jag var tvungen att ta bort ännu en, men har dratt mig eftersom att det är så himla obehagligt att göra det. Idag tog jag iallafall tjuren vid hornen och gjorde det. Usch vad jag tycker att det är obehagligt. Låg och skakade hela tiden. Halva munnen är fortfarande bedövad och jag utstötte bara några svaga ljud när jag skulle köpa värktabletter på Apoteket. Det ska tydligen göra ont i fyra till fem dagar. Jippi! Har tagit ledigt från jobbet imorgon iallafall för att jag inte skulle behöva bli stressad över det. Hade ju börjat halv 7 imorgon annars. Men nu ska jag sova länge och fixa och dona här i lägenheten istället.

I förrgår gjorde jag den första LO:n här i lägenheten. Var sugen efter att allt varit nedpackat.
image256
Lace Cardstock från KI memories och journalingrutan från American Crafts. Ramen runt fotot är clearstamps från Autumn Leaves.

Nu ska jag ner i tvättstugen! En väldigt mycket bättre tvättstuga så det är nästan så att man ser fram emot att tvätta!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du får tänka positivt, nu är det gjort!

(jag skrotade alla mina 4 inom ett år, 2 dragningar, och 2 operationer (med mindre än en månads mellanrum). det kändes, i plånboken och i munnen :/ )

2008-04-10 @ 11:07:07
URL: http://melen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0