3 nya LO:s

Gjorde 3 Lo nu på kvällen. Det går ganska fort när jag scrappar!
image257
En till LO om Vinterskog. Klart att man måste prova sina nya saker från mässan! Rubons från October vad de nu heter, Lace cardstock från KI. Lappen med cirklarna på är från ett ark med journalingrutor.

image258
Den här gjorde jag egentligen innan vi flyttade men var inte riktigt klar med den. La till en stämplad journalingruta. Den syns väldigt svagt i nedre högra hörnet. Från Easer i vart fall

image259
När vi var på Fiji så blev Kim biten av något som läkaren kallade Sjölus ( Sealies på engelska) Detta tyckte vi var ganska roligt även om det inte var lika roligt attt hans öga svullnade upp och att han fick utslag över hela kroppen. Det försvann dessutom inte förrän vi kom hem, men det visste vi ju inte då. Vi skrev iallafall om det på vår reseblogg och snabbt blev Kim omdöpt till Kimpa Sjölus.

Nu ska jag snart lägga mig och hoppas på att jag inte vaknar av att det gör ont i munnen. Har tagit värktabletter hela kvällen nu så jag håller tummarna.

Det går framåt med våra flyttlådor förresten. Typ bara en kvar nu, men vi har fortfarande en hel del saker som vi inte vet vart vi ska göra av. Småskit som man egentligen kanske inte behöver spara. Hmm får se om slängmonstret flyttar in imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!
Tänkte bara tala om att jag har hittat till din sida (via muffin) och tänker titta in här lite då och då. Hoppas att du inte känner av tanden. Usch det kan verkligen göra ont. Har dragit ut tre av mina.
Gillar verkligen dina LO. Har blivit lite inspirerad av dig (efter träffen i scoutstugan)och håller på med mitt första försök.
// Lena

2008-04-11 @ 08:37:25
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0