Ooops...

...råkade jag shoppa igår igen ;.) Easer hade så bra erbjudande med 15% och väldigt många fina stämplar! Dessutom kan jag gå till henne och hämta grejorna vilket är väldigt lyxigt. Jag köpte ett nytt clearstampsalfabet som jag tyckte mycket om. Det är det som är tack på änglakortet tex. En rund prickig stämpel, en med texten stort tack och en lite blomma kan man säga. Dessutom hittade jag Eat Cake Graphics fyren som jag velat ha länge så den åkte med och en penna. Så kan det gå! Men så fick jag också ett skaparryck igår igen och gjorde många kort. Gjorde dem iordning och lämnade dem till M som ska sälja dem på sitt jobb. Det går ganska bra med försäljningen på mammas jobb så vi får se.
image43

image44
Liftade mig själv när jag gjorde detta kort. 
image45
Gjorde en pojkvariant av det också
image46
image47
Det ser så härligt sommrigt ut med jordgubbar, men självklart lyckades jag smeta ut glitter överallt.
image48

image49
Det var alla kort för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0