Födelsedag

Åh det är faktiskt härligt med födelsedagar!
image30
Det här är inte min tårta men den såg god ut! Jag fick en annan schwardswald imorse!
Blev väckt imorse med frukost på sängen och presenter! K hade dessutom varit uppe och gjort ett kort som var riktigt fint. Han hade stämplat, satt på brads, använt snapstamps, färglagt ett motiv, klippt ut och satt på kortet samt haft ett band på! Jag var mäkta imponerad!
Fick en ny cykelsadel med gelé i! Den som jag har nu är trasig och inte alls speciellt skönt. Jag fick även en upplevelse. Fick välja på ett fallskärmshopp eller en tatuering! Fallskärmshopp kan man göra i Nya Zeeland och tatuering kan man ju göra vad som helst men jag har ju hört om flera som göri Thailand. Dit ska vi sist så det kanske passar bra? Har funderat på att tatuera mig när vi är ute för att det ska bli ett minne från resan.

Det ska bli en härlig dag idag och vad passar bättre än att vara ledig på sin födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0