1:e maj

Har precis städat lägenheten vilket känns väldigt skönt. Nu ska jag ta tag i att transkribera färdigt intervjun. Vid fyra kommer några kompisar hit och vi ska pyssla! De håller inte på med det annars så det blir väl mest att visa vad man kan göra och så men det ska bli väldigt roligt.
Igår var jag inne på Formats rea. Det var inte så jättemycket på rean som jag köpte men en del annat såklart. Bland annat köpte jag en massa bazzil till idag. De är inte med på bilden.image18
Jag köpte en påse med blandade papper och kuvert för 39. Det är de papprerna som är med på bilden. 6 meter band för 18 kr och en blåmusselstämpel. Den har jag velat ha länge. Den är stämplad på det vita pappret och chalkad.
image19
Två mönsterpapper som jag köpte. Det gröna från Crate och det rosa är ett Magnoliapapper.
image20
Mitt bidrag till cyberpysslet. Jag var inte särskilt nöjd. Det var ju lite tidsbrist så det gick lite för fort. Jag har skrivit inledningen till Dans på Brännö Brygga runt kortet. Det är därför det står dans på den lilla fliken. Ser ganska omotiverat ut om man inte kan läsa den lilla texten. Det fanns några kort som var riktigt snygga i de olika utmaningarna. Det är så roligt att se hur olika man tolkar det.

Det verkar som att det ska släppas några nya filurer den här veckan! Inte för att jag har råd med dem men det ser ut att vara några riktigt snygga. Jag gillar filuren med protestplakat till exempel. De kan man se i Lindzix blogg här http://lindzi.blogg.se/1177680911_filurigt.html

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0