Fler kort

Har ägnat ganska stor del av min dag idag med att göra kort. Jag ska plocka ner pysslet om några dagar så jag passar på att göra kort som jag ska lämna till försäljning och ge innan vi åker.
image123

image124

Två bröllopskort att sälja. På det första sitter hjärtanen på distanskuddar.

image125
Jag är så nöjd med mitt köp av stickers. Det går så otroligt mycket fortare att göra kort och penny black är ju söta men väldigt dyra. Jag kan köpa väldigt många stickers innan jag ens kommer upp i priset av en stämpel. Det är riktigt bra. Något mer som jag var riktigt nöjd med av helgens inköp var nya cellofanpåsar som var lite mindre och passar perfekt samt att de har igenklistringsbar remsa på. Helt underbart!
image126
Stansade ut några grattis av blossom när jag var på träffen så att jag skulle kunna göra några kort med dem.
image127
Grodorna är ju bara så söta. Ibland räcker det såhär för ett kort.

Har ganska tråkigt just nu. Går mest och väntar på att åka iväg. Egentligen skulle jag kunna göra massa saker men man blir helt slapp av att inte göra någonting. Ska försöka ta mig för lite grann iallafall innan jag ska iväg och jobba idag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Superfina kort, allihop! Jag hade inte en aning om att det fanns PB-stickers, de ser jättefina ut på dina kort!

2007-06-19 @ 20:23:56
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0