Fler LO:s

Har inte gjort så mycket på dagarna nu så jag har haft en del tid att scrappa. Det är himla roligt!
Har gjort 2 LO:s till. De är tyvärr ganska dåligt fotade. image138

Denna LO handlar om mitt Skydive som jag gjorde i Nya Zeeland. Skydive är skrivet med chipboard som jag köpte i Nya Zeeland i en ganska billig affär. De är lite busiga och passade bra. Målade dem med röd akrylfärg. På dymoremsan står det vart hopper var och vilket datum.

image139

En Lo om Kims bungyjump. Jag tycker att färgerna turkos och brunt passar fint ihop. Journalingrutan har jag gjort själv. Pappret är från CratePaper.

Imorgon är det nyårsafton och då blir det middag hemma hos en kompis. Jag ska laga maten och ser fram emot att få göra en god meny som jag såg i Buffé. Får ta lite fina bilder med så att jag har ännu mer att scrappa ;-)

Gott Nytt År till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0