Börjat scrappa

Här har jag varit dålig på att uppdatera men förhoppningsvis blir det bättre nu. Har börjat scrappa om vår resa. Tanken är att det inte ska vara ett album av typen där alla bilder finns med utan jag tänkte scrappa om några speciella saker och händelser. Detta är alltså mina första LO:s. Det har varit himla roligt att göra dem.
image131

Den första som ska vara framsidan av albumet har jag tänkt.

image132
Andra som handlar om vår limousinresa i Las Vegas

image133
Dåligt fotad, men ljuset är lite svårt. Jag var ganska nöjd med denna LO. Fick en dymo i julklapp av kim och den användes direkt!

image134
Denna gjorde jag i morse. Vi har tagit många bilder genom att hålla kameran framför oss och ta. De blir av lite varierande kvalitet men ganska roliga. Bokstäverna är bara första i våra namn. Vet inte om det ska vara någon journaling på men jag tycker att bilderna talar lite för sig själva.

Har gjort ett kort med;
image135

Fina papper från cloud9. Jag var med och kollade på dem i somras och nu köpte jag dem på kortmakaren innan jul. Gjorde dock andra julkort så jag får ändra texten på det.

Tryckte på två bodysar igår med. Kims bästa kompis syster fick sitt andra den 23:e så dessa går till henne tillsammans med en söt jeansklänning.
image136
Stämpeln är en filur och texten ett clearstampsalfabet. Tyvärr blev det lite kladdigt.

image137

Stämpeln är från Z-stämplar.

Det var allt från denna gång, tack för titten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0